EL3SOooOooOL
فرحانين اوى انك معانا على منتدى العسول ان تكون واحد مننا ومن اسرتنا
ارجوان تسجل من هنا
EL3SOooOooOL
فرحانين اوى انك معانا على منتدى العسول ان تكون واحد مننا ومن اسرتنا
ارجوان تسجل من هنا
EL3SOooOooOL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EL3SOooOooOL

العسوووووووول جامد جدااااااااا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lara
مزيكاوى فعال
مزيكاوى فعال
lara

هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء Empty
مُساهمةموضوع: هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء   هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء Icon_minitimeالأربعاء يوليو 01, 2009 11:09 pm

المقادير
علبة زبادى منزوع وجهه
معلقة شمر
مطحون
معلقة رده

الطريقه

يوضع على علبة
الزبادى معلقة الشمر ومعلقة الرده وتاخذ ثلاث مرات فى اليوم وقبل اى وجبه بخمس
دقائق

وليس محتاج لنظام اكل معين تاكل جميع الاصناف

ملحوظه هامه
فى هذه الوصفه لابد من شرب الماء بكثره

ولا تقوم مع هذه الوصفه باى تمارين عنيفه
zeroo
مزيكاوى
مزيكاوى

هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء   هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء Icon_minitimeالخميس يوليو 02, 2009 12:34 am

بما ان ابو يا دكتور و ليا اخين طلاب طب .....الى انتة بتقولة صح بس بعد ساعة كاملة المعدة هتصرف الى انته قلت علية اهو هتهضم كل ده فى خلال ساعة بالظابط وبعديها هتقوم تاكل كل الى فى البيت ..... اما تعليقى على الشخص الثمين ان دى وراثة وانا كدة بردة وانا عن نفسى جربة التخسيس الصينى والطبى والبلدى واكتر كمان ومفيش حل وانا وزنى 119.5 وانا كنت بلعب حديد وكنت بشيل اوزان كبيرة بس الحل مش الرياضة كمان ....................لكن الحل الى انا مشيت علية فطرة انى كنت باحرم نفسى من الاكل يعنى و واللهى بجد مش بهزر كنت باكل 2 رغيف عيش لبنانى و3 زبادى وطول مانته بتقاوم الاكل طول مانته رفيع ......بس مش كل الرفيعين كده الحجات دى متعلقة بى الجينات بس العجيبة انى لية اخويا الصغير ورفيع وانا واللهى وا كنت بااكل اكله ولا حاجة بس لازم تعرف ان ربنا خلقنا مختلفين .
وشكرا
islam
المدير وصاحب المنتدى
islam

مُساهمةموضوع: رد: هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء   هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء Icon_minitimeالخميس يوليو 02, 2009 2:23 am

اية الموضوع الجامد دة بجد تسلم ايديك
وشكرا لزيرو على المعلومات الجميلة
سمسمة
مزيكاوى حريف
مزيكاوى حريف
سمسمة

مُساهمةموضوع: رد: هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء   هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 4:49 pm

ميرسى يا لارا
بس انا مش عايزة اخس انا عودى جميل

هذه الطريقه تخسس 20 كيلو فى الشهر اذا قمت بالمواظبه عليها مع كثرة شرب الماء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحواوشى على الطريقه المصريه
» حصريــا :: تامر حسني :: بغير عليها :: توزيع جديد من حفلة مارينا 2009 :: CD.Q @ 192Kbps
» حصريا البرنامج المميز فى صناعة الصور والتعديل عليها Picture Collage Maker 2.0.6 Build 2103 فى اخر اصدارته